Sabda Rasulullah Shallallahu 'alaihi wa Sallam, “Sesiapa yang menempuh jalan untuk menuntut ilmu, maka Allah akan memudahkan baginya jalan menuju Syurga. Tidaklah suatu kaum berkumpul di salah sebuah rumah Allah dari rumah-rumah Allah (masjid) untuk membaca Kitabullah dan mempelajarinya di antara mereka, melainkan ketenangan (sakinah) turun kepada mereka, rahmat Allah meliputi mereka, dan Allah menyebut-nyebut mereka di hadapan para malaikat yang berada di sisi-Nya.” (Hadis Riwayat Muslim, 13/212, no. 4867)
__________________________________________________________________________________

| Nawawi | Aqeedah | Fiqh | Anti Syirik | Galeri Buku | Galeri MP3 | Bio-Pure |
__________________________________________________________________________________

Sunday, December 5, 2010

339 - VCD: Dialog Para Dokter Bersama Syaikh al-'Utsaimin

VCD: Dialog Para Dokter Bersama Syaikh al-'Utsaimin


Title:
VCD: Dialog Para Dokter Bersama Syaikh al-'Utsaimin

Author:
Daar Ibn Hazm

Publisher:
Daar Ibn Hazm

Price:
RM16

Weight:
Kurang 100gram

Description:

VCD ini merakamkan dialog di antara para dokter bersama-sama Syaikh Muhammad B. Soleh al-'Utsaimin (ulama besar Saudi Arabia). Iaitu ketika beliau (Syaikh al-'Utsaimin) mengunjungi Amerika atas tujuan perubatan. Di antara yang dibincangkan adalah berkaitan perubatan dari sudut Islam, kesihatan, rawatan moden (konvensional), kehamilan, insuran perubatan, pengguguran janin, hukum berubat, hukum mengeluh sakit, hukum sembelihan dan menikahi ahli kitab dan siapa ahli kitab, hukum cetak-rompak, dan pelbagai lagi isu yang dibincangkan.

Total Pages:

1 VCD (1 Jam)

More Information/payment:
Saudara Nawawi, h/p. No.: 012-6887715 atau 013-3701152 atau email: dimensi83@hotmail.com untuk urusan harga, pengedar, diskaun, tempahan atau pembelian.

Payment:
Bank in bayaran (termasuk kos penghantaran) ke account CIMB no. 0114-0018104-52-8 atau Maybank: 162786012893 (Nur Amalina Bt. Zahari), & sms/email kan nama & alamat penuh anda untuk penghantaran.