Sabda Rasulullah Shallallahu 'alaihi wa Sallam, “Sesiapa yang menempuh jalan untuk menuntut ilmu, maka Allah akan memudahkan baginya jalan menuju Syurga. Tidaklah suatu kaum berkumpul di salah sebuah rumah Allah dari rumah-rumah Allah (masjid) untuk membaca Kitabullah dan mempelajarinya di antara mereka, melainkan ketenangan (sakinah) turun kepada mereka, rahmat Allah meliputi mereka, dan Allah menyebut-nyebut mereka di hadapan para malaikat yang berada di sisi-Nya.” (Hadis Riwayat Muslim, 13/212, no. 4867)
__________________________________________________________________________________

| Nawawi | Aqeedah | Fiqh | Anti Syirik | Galeri Buku | Galeri MP3 | Bio-Pure |
__________________________________________________________________________________

Saturday, December 19, 2009

193 - Madu Asli Hutan Riau (Madu Pokok Tualang/Sialang)

Madu Asli Hutan Riau (Madu Pokok Tualang/Sialang)


Product:
Madu Asli Hutan Riau (Madu Pokok Tualang/Sialang)

Author:
Lebah Hutan Pokok Tualang/Sialang

Publisher:
Hutan Riau Indonesia

Price:
RM70 (Sebotol (1.3kg)

Weight:
1.3kg

Description:

Madu asli ini diperolehi dari kumpulan lebah-lebah hutan Riau, Indonesia. Dikumpulkan oleh sahabat-sahabat dari indonesia yang banyak masuk ke hutan untuk mengutip hasil-hasil hutan. Seperti yang kita maklum dan ketahui, hutan-hutan di Indonesia masih sangat terjaga keasliannya. Berbeza dengan keadaan di Malaysia. Madu-madu ini dihasilkan oleh lebah-lebah liar yang mengutip bahan-bahan/material hutan secara asli lagi natural. Bunga-bunga dan pohon-pohon hutannya masih sangat tulen dan terhindar dari pencerobohan tangan-tangan manusia. Madu ini dijamin asli. Sekiranya anda tidak berpuas hati, setelah anda melakukan ujikaji atau kajian makmal, duit anda akan dipulangkan 2 kali-ganda, insyaAllah... Rasalah sendiri keasliannya. Anda boleh membelinya secara pos atau datang sendiri berjumpa kami di Shah Alam.

More Information/payment:
Saudara Nawawi, h/p. No.: 012-6887715 atau 013-3701152 atau email: dimensi83@hotmail.com untuk urusan tempahan, pembelian, atau semakan stok. Layari http://galeriniaga.blogspot.com/

Payment:
Bank in/depositkan bayaran (termasuk kos penghantaran) ke account CIMB no. 0114-0018104-52-8, & sms/email kan nama, alamat penuh anda, serta no. tel untuk urusan penghantaran.